Menu
Szukaj
Koszyk
Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

  1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę http://www.terminarze.pl, pocztą elektroniczną na adres terminarze@adeon.pl, telefonicznie lub faksem (numery podane są w dziale Kontakt).
  2. Każde zamówienie internetowe zostanie potwierdzone e-mailowo, zgodnie z danymi wypełnionymi w formularzu zamówienia. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16:00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysłania towaru. Klient może wycofać złożone zamówienie e-mailem pod adresem terminarze@adeon.pl lub telefonicznie pod nr tel. 067 255 85 83. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, anulowanie całości zamówienia).

  4. Realizacja zakupu (wysyłka) następuje w ciągu trzech dni roboczych od rozpatrzenia zamówienia.
    W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
    W szczególnych wypadkach czas dostarczenia towaru uzgadniany jest indywidualnie z klientem.
    Wydawnictwo Adeon nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane przyczynami niezależnymi.

  5. Dostawa produktu realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na koszt zamawiającego.

  6. Zamówienia z formą płatności: przelew, w przypadku nie dokonania wpłaty w ciągu 14 dni, będą automatycznie anulowane. 

  7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym Wydawnictwa Adeon wyrażone są w polskich złotych w kwotach brutto (wraz z podatkiem VAT). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, bądź wprowadzania w nich zmian.

  8. Aby otrzymać fakturę VAT należy podać w zamówieniu nazwę firmy oraz NIP, jeśli nie podasz danych firmowych, w tym numeru NIP, nie będziemy mogli wystawić ci faktury VAT. W takim wypadku do zamówienia zostanie wystawiony paragon i nie będzie już możliwości wystawienia faktury VAT.  W celu jak najsprawniejszego przebiegu całej sprzedaży prosimy o wyrażenie zgody na formularzu zamówienia na wystawienie faktury bez podpisu. W tym przypadku nie będą musieli Państwo odsyłać podpisanej faktury na nasz adres. Faktura zostanie dostarczona razem z zamówioną przesyłką.

  9. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zlecenia. W takim przypadku jednak pracownik sklepu w najszybszym możliwym czasie skontaktuje się z Klientem i wyjaśni zaistniałą sytuację.

  10. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność (Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.):

     

    przelew natychmiastowy, blik, karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
    W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

     

    przelew na rachunek bankowy 

    płatność przy odbiorze - płatność dokonywana jest bezpośrednio osobie dostarczającej przesyłkę.


    Dla większych przesyłek koszty uzgadniane są indywidualnie z zamawiającym.

    W przypadku przelewu tradycyjnego wpłaty należy dokonać na konto:
    AWT
    os. Parkowe 1U/2
    64-700 Czarnków

    Nr konta:

     SANTANDER 84 1090 1391 0000 0001 1008 4015

  11. Jeśli Klient w ciągu dwóch tygodni od daty złożenia zamówienia nie dokona płatności, to zamówienie zostanie automatycznie anulowane, o czym Klient zostanie mailowo powiadomiony.

  12. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Reklamowany towar należy odesłać na adres: ul. Osiedle Parkowe 1U/2, 64-700 Czarnków. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

  13. Klientowi będącemu konsumentem w związku z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zwartej na odległość bez podawania przyczyny. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Sklep zwraca klientowi zapłaconą kwotę. Klient ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  14. Administratorem danych osobowych jest ADEON WYDAWNICTWO-TEBRA S.C. PAWEŁ ZYCH, KRZYSZTOF WIECZOREK. z siedzibą w Czarnkowie, przy ul. Osiedle Parkowe 1U/2. NIP: 7632043042. Dane osobowe przekazane przez klientów sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego w ramach zapisu do Newslettera. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO dane te przetwarzamy do momentu wycofania zgody na otrzymywanie Newslettera, nie dłużej jednak niż do czasu zrealizowania celu przetwarzania. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz usunięcia ich z naszej bazy.
    Więcej informacji dotyczących danych osobowych, w szczególności tego co w nich się znajduję, komu je przekazujemy i w jaki sposób je przetwarzamy znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.

  15. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sklep w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

    Prosimy o uważne i prawidłowe wpisywanie swoich danych.